• Bugeac Kilim

APELURI GAL

 Acest GAL încă nu a lansat nici un apel local.

Descriere generalâ


Data fondarii : 27.06.2022
IDNO/Cod Fiscal : 1022620006234

Componența teritorială
Raion Localitatea Populatia
R-UL TARACLIA S.BALABANU 864
R-UL TARACLIA S.CEALIC 857
R-UL TARACLIA S.CORTEN 2.831
UTA GAGAUZIA S.CAZACLIA 6.698
UTA GAGAUZIA S.SVETLII 1.622
Total populație: 12.872
Dintre care femei: 6.548
Bărbați: 6.324

STATISTICA MEMBRILOR

Informații agregate
Nr. total membri 37
Nr. membri din sectorul antreprenorial 7
Nr. membri din sectorul public 7
Nr. membri din sectorul civic 23
Nr. membri cu vîrsta <= 40 ani 7
Nr. membri femei 26
Nr. org. membre GAL, ce reprezintă interesele grup. social-vulnerabile 3

LISTA MEMBRILOR

# Denumire Sector FOJ
1 Primaria s.Cazaclia
1007601004445 - Persoană juridică
UTA GAGAUZIA S.CAZACLIA str.Lenin,99
Public Unitate administrativ-teritorială
2 Primaria s.Corten
1007601007701 - Persoană juridică
R-UL TARACLIA S.CORTEN
Public Unitate administrativ-teritorială
3 Primaria c.Cealîc
1007601007103 - Persoană juridică
R-UL TARACLIA S.CORTEN
Public
4 Primaria s. Balabanu
1007601007583 - Persoană juridică
R-UL TARACLIA S.BALABANU s.Balabanu, str.Lenin, 62
Public Unitate administrativ-teritorială
5 Primaria c.Svetloe
1007601004331 - Persoană juridică
UTA GAGAUZIA S.SVETLII
Public Unitate administrativ-teritorială
6 Întreprindere individuală Marcenco Anna
1014611002039 - Persoană juridică
UTA GAGAUZIA S.SVETLII str.Lenin. 145
Antreprenorial Întreprindere individuală
7 Gospodăria Țărănească „Torlac Andrei”
2046891 - Persoană juridică
R-UL TARACLIA S.CEALIC str. Suvorov
Antreprenorial Gospodărie țărănească
8 Gospodăria Țărănească Uzun
28529916 - Persoană juridică
R-UL TARACLIA S.BALABANU
Antreprenorial Gospodărie țărănească
9 lntreprindere individuală «Chior Maria»
7611001065 - Persoană juridică
UTA GAGAUZIA S.CAZACLIA str. Pușkin, 167
Antreprenorial Întreprindere individuală
10 Întreprindere individuală ”Stanceva Valentina”
19603003252 - Persoană juridică
R-UL TARACLIA S.CORTEN str.Dimitrov.23
Antreprenorial Întreprindere individuală
11 Asociatia Obsteasca EVLAD
1022620004735 - Persoană juridică
UTA GAGAUZIA S.CAZACLIA str.Lenin, 160
Civic Asociație obștească
12 Coveșnicov Stepan
0**********8 - Persoană fizică
UTA GAGAUZIA S.CONGAZ str. Lenin,21
Civic
13 Coveșnicova Sofia
2**********2 - Persoană fizică
UTA GAGAUZIA S.CONGAZ str.Lenin, 21
Civic
14 Ponomar Larisa
2**********2 - Persoană fizică
UTA GAGAUZIA S.SVETLII str.Lenin, 38
Civic
15 Ceachir Elena
2**********2 - Persoană fizică
UTA GAGAUZIA MUN.COMRAT str. Sadovaia, 7
Civic
16 Makedonski Oleg
2**********5 - Persoană fizică
UTA GAGAUZIA S.SVETLII str.Lenin,25, ap.23
Public
17 Mincheva Galina
2**********2 - Persoană fizică
R-UL TARACLIA S.CORTEN str.Dimitrov, 23
Civic
18 Taucci Dmitri
0**********2 - Persoană fizică
R-UL TARACLIA S.CORTEN str.Lenin,91
Civic
19 Munteanu Prascovia
2**********4 - Persoană fizică
R-UL TARACLIA S.BALABANU str.Molodejnaia, 5
Civic
20 Dornea Liubovi
2**********2 - Persoană fizică
R-UL TARACLIA S.BALABANU str.Miciurin,21
Public
21 Malina Vera
2**********1 - Persoană fizică
R-UL TARACLIA S.BALABANU str.Lenin, 78
Civic
22 Creascova Maria
2**********4 - Persoană fizică
R-UL TARACLIA S.BALABANU str.Lenin,31
Civic
23 Gospodărie țărănească Sercheli Maria Vasili s.Balabanu
2005046024924 - Persoană juridică
R-UL TARACLIA S.BALABANU str.Lenin
Antreprenorial Gospodărie țărănească
24 Zaim Svetlana
2**********8 - Persoană fizică
R-UL TARACLIA S.CEALIC str. Suvorov,
Civic
25 Asociație obștească MEREU ÎMPREUNĂ
1020620002014 - Persoană juridică
R-UL TARACLIA S.CORTEN str Mira, 102
Civic Asociație obștească
26 Diulgher Nadejda
-**********- - Persoană fizică
UTA GAGAUZIA S.CAZACLIA str.S.Lazo, 79
Civic
27 Cioban Pelaghia
-**********- - Persoană fizică
UTA GAGAUZIA S.CAZACLIA str. Pușkin,
Civic
28 Dermenji Lazar
2**********1 - Persoană fizică
R-UL TARACLIA S.CORTEN str.Mira, 102
Civic
29 Stoinova Olga
2**********2 - Persoană fizică
UTA GAGAUZIA S.SVETLII str.Gagarin, 35
Civic
30 Bulgaru Maria
-**********- - Persoană fizică
R-UL TARACLIA S.BALABANU
Civic
31 Ispas Cătălina
2**********2 - Persoană fizică
R-UL TARACLIA S.SAMURZA
Civic
32 Ispas Ana
0**********0 - Persoană fizică
R-UL TARACLIA S.SAMURZA
Civic
33 Angelceva Maria
0**********9 - Persoană fizică
R-UL TARACLIA S.CEALIC str.Suvorov, 32
Antreprenorial
34 Bacarji Ecaterina
2**********0 - Persoană fizică
R-UL TARACLIA S.CEALIC
Civic
35 Mihailova Iulia
2**********3 - Persoană fizică
R-UL TARACLIA S.BALABANU
Civic
36 Macovei Elena
-**********- - Persoană fizică
R-UL TARACLIA S.BALABANU
Civic
37 Cuculescu Sabina
-**********- - Persoană fizică
R-UL TARACLIA S.BALABANU
Civic

ȘEDINȚE DESFĂȘURATE

Data ședinței Organul de conducere Subiectul ședinței
20.12.2024 1..S-A HOTĂRÂT: Se aprobă în calitate de secretar al ședinței a Adunării Generale este numită dna Pelaghia Cioban 2.S-A HOTĂRÂT: Se aprobă raportul de activitate al directorului executiv pentru anul 2024. 3. S-A HOTĂRÂT: Se aprobă raportul de activitate al contabilului pentru anul 2024. 4. S-A HOTĂRÂT: Se aprobă raportul Comisiei de cenzori pentru anul 2024. 5..S-A HOTĂRÂT: Se aprobă proiectul propus al Politicii contabile.pentru anul 2025.
01.05.2024 1.S-a hotărât: Se aprobă în calitate de președinte este aleasă d/na Elena Momat, iar secretara adunării este D/na Pelaghia Cioban. 2. S-a hotărât: Se aprobă schimbările propuse pentru Planul Operațional 2024 – 2025. 3. S-a hotărât: Se aprobă Planul Operațional pentru anii 2024 – 2025 cu schimbările propuse. 3. S-a hotărât: Se aprobă Dna directoare Adjem Valentina ca împuternicită la depunerea Planul Operațional pentru anii 2024 – 2025 cu schimbările propuse.
31.01.2024 1.S-a hotărât: Se aprobă în calitate de președinte este aleasă d/na Elena Momat, iar secretara adunării este D/na Pelaghia Cioban. 2. S-a hotărât: Se aprobă cererile depuse. 3. S-a hotărât: Se aprobă următoarele schimbări în componența comisiilor: 1.Consiliului de administrație: Caradjov Dmitri fostul primar s.Corten se va înlocui de Tanurcov Stepan primarul actual. 2.Comisia de cenzori: Dornea Liubovi, s.Balabanu se va înlocui de Mihailova Iulia,s.Balabanu. 3.Comisia de selectare: Anghelcev Roman,c.Cealîc se va înlocui de Anghelceva Maria, c.Cealîc. 4. S-a hotărât: Se aprobă Planul Operațional pentru anii 2024 – 2025. 5. S-a hotărât: Se aprobă Dna președinte Momat E. ca împuternicită la depunerea dosarului completat pentru participarea la APELUL II.
11.10.2024 1. S-a hotărât: Se aprobă în calitate de președinte Momat E, în calitate de secretară dna Valentina Adjem. 2.S-a hotărât: Se aprobă pentru finanțare următoarele proiecte: 1. „Amenajarea estetică a Centrului de Cultură este cartea de vizită a satului ” Primaria Balabanu 2. Croirea costumelor naționale și achiziționarea unui instrument muzical "acordeon" pentru corul exemplar din satul Сorten ,Primaria Corten 3. „Noi suntem pentru un viitor decent”, de AO PRESPECTIVA VIEȚII
10.09.2024 1. S-a hotărât: Se aprobă în calitate de președinte Momat E, în calitate de secretară dna Cioban Pelaghia. 2.S-a hotărât: Se aprobă lansarea Apelului 2/2024 din 11.09.2024. 3.S-a hotărât: Se aprobă pentru utilizare în campania de informare întregul set de materiale prezentat de managerul GAL-ului Valentina Adjem. Materiale se anexează.
14.05.2024 S-a hotărăt: Se aprobă spre finanțare proiectele din tabelul 2
08.06.2024 1.S-a hotărât: Se aprobă în calitate de președinte este aleasă d/na Elena Momat, iar secretara adunării este D/na Diulgher nadejda. 2.S-a hotărât: Se aprobă de către Adunarea generală următoarele proiecte de acte: Modelul Regulamentului de participare la apelul local de proiecte pentru Apel 1-2024, Modelul cererii de finanțare pentru Apel 1-2024. 3.S-a hotărât:. Se aprobă Planul campaniei de informare prezentat.
15.07.2024 1.S-a hotărât: dna Angelceva Maria e numită în calitate de secretar al ședinței al Comitetului de Selectare.. 2.S-a hotărât: membrul Comitetului de Selectare care are interese comune cu unul dintre solicitanți este obligat să comunice managerului și să părăsească sala în momentul examinării acestei cereri (conform art.27, p.7 Legii nr.50/2021). 3.S-a hotărât: se aprobă pentru participare la etapa a II de evaluare a cererilor de finanțare 19 cereri conform listei din Anexa 1. 4.S-a hotărât: se aprobă modalitatea evaluării pe baza evaluării individuale. 5.S-a hotărât: se realizează aprobarea dosarelor care au obținut punctaj maxim în domeniul măsurii depuse. 6.S-a hotărât: se aprobă 14 proiecte selectate spre finanțare după rezultatele evaluării care se confirmă prin semnăturile fiecărui membru al Comitetului de Selectare.
09.08.2024 1.S-a hotărât: toate materiale propuse se recomandă pentru aprobare de către Adunarea Generală. 2.S-a hotărât: Planul campaniei de informare se recomandă pentru aprobare de către Adunarea Generală.(Materiale se anexează.)
10.08.2024 1.S-a hotărât: dna Angelceva Maria e numită în calitate de secretar al ședinței al Comitetului de Selectare. 2.S-a hotărât: membrul Comitetului de Selectare care are interese comune cu unul dintre solicitanți este obligat să comunice managerului și să părăsească sala în momentul examinării acestei cereri (conform art.27, p.7 Legii nr.50/2021). 3.S-a hotărât: se aprobă pentru participare la etapa a II de evaluare a cererilor de finanțare 65cereri conform listei din Anexa 1. 4.S-a hotărât: se realizează aprobarea dosarelor care au obținut punctaj maxim în domeniul măsurii depuse. 5.S-a hotărât: se aprobă 3 proiecte selectate spre finanțare după rezultatele evaluării care se confirmă prin semnăturile fiecărui membru al Comitetului de Selectare.
01.06.2024 1.S-a hotărât: toate materiale propuse se recomandă pentru aprobare de către Adunarea Generală 2.S-a hotărât: Planul campaniei de informar se recomandă pentru aprobare de către Adunarea Generală.(Materiale se anexează.)
09.10.2024 S-a hotărât: 1.Să aprobă două dosare BK-21, BK-07 pentru evaluare. Nu sunt aprobate dosare BK-20, BK-16.
09.09.2024 S-a decis: 1.Să propună la prezentare pentru ședința Adunării Generale.
04.06.2024 S-a decis: 1.Să propună modelul Regulamentului pentru Apel 1/2024 și Planulului al companiei informaționale.la prezentare pentru aprobare la ședința Adunării Generale.
04.07.2024 S-a decis: 1.Să propună Comitetului de Selectare dosarele din lista propusă care au trecut evaluarea formală de la etapa I.
06.07.2024 S-a hotărât: 1.Să aprobă două dosare BK-21, BK-07 pentru evaluare. Nu sunt aprobate dosare BK-20, BK-16.
19.12.2024 1.S-a hotărît: Proiectul raportului anul al comisiei de cenzor este aprobat.

Calendarul evenimentelor

Data Descriere eveniment

26

май

2025
Lansarea concursului pe postul „DIRECTOR EXECUTIV al AGALului BUGEAC KILIM”
Alte evenimente
  • Понедельник
  • 08:00
  • RM,UTAG, s.Cazaclia,str.Lenin, 99,
Detalii

23

май

2025
ADUNAREA GENERALĂ a membrilor AGAL BUGEAC KILIM.
Eveniment
  • Пятница
  • 15:00
  • Casa de Cultură, s.Balabanu
Detalii

06

май

2025
Cramul satului CAZACLIA.
  • Вторник
  • 10:00
  • parcul central s.Cazaclia

Parteneri:
AO EVLAD

Detalii

09

янв

2025
PARTENERIAT NAȚIONAL: Информационная встреча для молодых предпринимателей(до 34 лет) с представителями АО "Dezvoltare prin implicare”
  • Четверг
  • 10:30
  • с.Казаклия, ул.Ленина, 99, первый этаж примарии, АGAL BUGEAC KILIM

Parteneri:
АО "Dezvoltare prin implicare”

Detalii

23

дек

2024

17

дек

2024
Training NEGOCIERI cu Ștefan Zveifel
Alte evenimente
  • Вторник
  • 08:00
  • or.CHIȘINĂU, str.A.Hîjdeu,34
Detalii

12

дек

2024
Întâlnirea cu expertul de politice de promovare
  • Четверг
  • 10:00
  • Oficiul GAL BUGEAC KILIM, s.Cazaclia
Detalii

25

нов

2024
Vizita Solidarity Fund
Alte evenimente
  • Понедельник
  • 08:00
  • s.cazaclia, oficiul GAL BUGEAC KILIM
Detalii

13

нов

2024
Programul de sprijin pentru femei de la AFAD
  • Среда
  • 10:00
  • oficiul GAL BUGEAC KILIM
Detalii

08

нов

2024
Sprijin antreprenorial de la ODA
  • Пятница
  • 10:00
  • or.Chișinău, hotelul VISPAS
Detalii

05

нов

2024
Întălnirea cu agricultori și fermeri locali
  • Вторник
  • 11:00
  • s.cazaclia, oficiul GAL BUGEAC KILIM
Detalii

25

авг

2024
Al XI-lea Festival al Covorului în satul Gaidar
  • Воскресенье
  • 09:00
  • s. Gaidar
Detalii

25

июн

2024
Atelier de lucru cu sistemul MLIS pentru beneficiarii din c.Svetlîi
  • Вторник
  • 11:00
  • c.Svetlîi, casa de cultură
Detalii

24

июн

2024
Atelier de lucru cu sistemul MLIS pentru beneficiarii din com.Cealîc
  • Понедельник
  • 12:00
  • primaria c.Cealîc
Detalii

24

июн

2024
Sesiune de informare pentru localitatea c.Svetlii
  • Понедельник
  • 11:00
  • c.svetlîi, Casa de cultură.
Detalii

21

июн

2024

20

июн

2024
Sesiune de informare pentru localitatea c.Cealic
  • Четверг
  • 11:00
  • Primaria c.Cealîc.
Detalii

19

июн

2024
Atelier de lucru cu sistemul MLIS pentru beneficiarii din s.Balabanu
  • Среда
  • 12:00
  • s. Balabanu, Casa de cultură
Detalii

19

июн

2024

18

июн

2024
Sesiunea de informare pentru beneficiarii s.Corten
  • Вторник
  • 11:00
  • primaria s.Corten
Detalii

17

июн

2024
Sesiune de informare pentru localitatea s.Balabanu
  • Понедельник
  • 10:00
  • s.Balabanu, Casa de Cultură
Detalii

16

июн

2024
Atelier de lucru cu sistemul MLIS pentru beneficiarii din s.Cazaclia
  • Воскресенье
  • 10:00
  • oficiul GAL BUGEAC KILIM; s.Cazaclia
Detalii

14

июн

2024
Sesiunea de informare pentru locuitoriii Cazacliei
  • Пятница
  • 12:00
  • s.Cazaclia, oficiul BUGEAC KILIM
Detalii

24

май

2024
Congresul Rețelei Naționale de Dezvoltare Rurală LEADER
  • Пятница
  • 08:00
  • Complexul turistic Costești ,Ialoveni
Detalii

24

май

2024
Congresul Rețelei Naționale de Dezvoltare Rurală LEADER
  • Пятница
  • 08:00
  • Complexul turistic Costești, Ialoveni
Detalii

25

апр

2024

10

апр

2024
Forumul Regional LEADER
  • Среда
  • 10:00
  • or.cantemir, str. Basarabia, 8, Restaurant@terasa PARADIS
Detalii
Adresa juridica
UTA GAGAUZIA S.CAZACLIA, MD-6113 str.Lenin 99

Date generale de contact

Поделиться